ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

29 sierpnia 2011

236. Lawendowy Ślub


No tak,  znowu ślubna praca.  Nic na to nie poradzę :o)
Tym razem w mniej wytwornie,  ale też elegancko.  Przerobiłam lekko,  sprawdzoną formę zaproszeń,  TYCH i TYCH.  No i po raz kolejny zmierzyłam się z fioletem i lawendą,  stwierdzam że kolory są bardzo wdzięczne.
 









16 komentarze:

rhodiana pisze...

Piękne i rzeczywiście bardzo wytworne :)

joyanna pisze...

Bardzo eleganckie

noomiy pisze...

przepiękne!

Ewa pisze...

subtelne, eleganckie - śliczne.

Alexandra pisze...

Idealne - po prostu piękne :)

ArtMagda pisze...

delikatne i bardzo eleganckie:)

karola pisze...

Prześliczna.

Rom-a pisze...

bosskie kolorki..

Margo pisze...

Wspaniałe kopertówki! Zadbałaś o każdy szczególik. No i kolorystyka jest fantastyczna.

Ludkasz pisze...

Pięknie wyszły:)

DUCHA pisze...

Jak dla mnie elegancja, prostota w każdym calu:) Piękne.

Anula pisze...

Śliczne i wyjątkowo eleganckie:)

Kozerozhka pisze...

Очень нежно и красиво. Удачное сочетание цветов.

Anonimowy pisze...

A kiedy ja dostanę taką ślubną kartkę na własny ślub?? ;]

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Szanowny Anonimie, bierzesz ślub zgłaszasz to u mnie i kartka do Ciebie przyjdzie....jakie to proste ;o) Tylko wtedy przestaniesz być Anonimem.

AnaEm pisze...

Witam. Podpatruję Cię od jakiegoś czasu i Twoje kartki mnie urzekają. Masz niesamowity talent. Karteczka lawendowa jest urocza. Pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...