ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

29 lutego 2012

331. Pierwsza próba


Pierwsza próba Wielkanocna.
Krzyż wpisany w jajko :)
Krzyż jako symbol zwycięstwa,  a jajko to nowe życie.  
Codziennie w Nim od nowa.
Chciałam żeby było lekko,  wiosennie,  jasno,  uroczyście i religijnie.
Kolorowo.
Udało się ?







13 komentarze:

Ewa pisze...

co za pytanie? BARDZO się udało :)

Ludeczka pisze...

Właśnie przeglądałam zeszłoroczne twoje karki wielkanocne i przerzuciło mnie na pierwsza stronę, a tu tegoroczny pomysł - bardzo udany. Szukałam czegoś z krzyżem, Jezusem - i dobrze trafiłam. I do tego wiosennie i delikatnie i wiadomo o co chodzi.

Malgodia pisze...

Udało się :) ślicznie i bardzo radośnie :)

lilavati pisze...

oczywiście, że się udało i oczywiście bardzo się podoba:)

Mysia pisze...

Przepiękna kartka nic ująć nic dodać. :)

galynkaukrainka pisze...

bardzo piękne i harmonijne!

Alexandra pisze...

Ilonko - to jest pięknie :) Dwa w jednym! Wspaniale "ugryzłaś" temat a kolorkami powaliłaś mnie na łopatki :)

Barbara pisze...

Pięknie...tradycyjnie i kolorowo jednocześnie :)dla każdego coś miłego ;)

ArtIs pisze...

Spełniłasz wszystkie swoje wymogi:) jest ślicznie!

Alina Melyanets :) pisze...

как же красиво! обалдеть!

Anonimowy pisze...

Bardzo jasno i radośnie, i bardzo mi się podoba :-))) Pozdrawiam

mazionta pisze...

Świetna karteczka!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękna, radosna i niebanalna kartka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...