ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

22 sierpnia 2011

232. 5 - dziesiąt


Pięćdziesiąt zaproszeń....WOMEN,  już kiedyś takie pokazywałam.  Myślałam że nie podołam ale poszło całkiem nieźle.
Wykorzystałam do cna papier "Czerwcowa Noc"  oraz  Be Mine "Rose Bouquet"
Przy takiej "produkcji" sprawdzają się gotowe bazy,  ja użyłam kwadratowych Anita's,  oj już sobie nie wyobrażam scrapowania bez nich,  ratują "życie"  ;o)











11 komentarze:

Barbara pisze...

dobra robota kochana,podziwiam taką ilość,ja już przy około 5-6 sztuce wymiękam i zaczynam szlochać :)

Ewa pisze...

osz Ty w życiu! chapeau bax!

Ataboh pisze...

Faktycznie sporo... ale jak pięknie razem wyglądają

Mellanka pisze...

Ależ one cudne!!!
Nie mogę się napatrzeć :)

ArtMagda pisze...

chapeau bas! podziwiam produkcję hurtowa!!! a na co te zaproszenia? takie z kobietką? :)

Natka pisze...

Urocze! I pewnie kazda inna...

Unknown pisze...

Rewelacyjne, no i widać, że się napracowałaś ;o))

zuziucha pisze...

no...50 sztuk to naprawdę wyzwanie. Niby łatwo ale jakże trudno.Podziwiam!

Anonimowy pisze...

O tak!! Śliczne =]

AgA pisze...

Piękne. A ilość?: rzeczywiście ciężko robić coś w jeden deseń w takiej liczbie sztuk. Ale jesteś Kobietą dajesz radę :)

Viktoriya pisze...

масштабы красоты впечатляют!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...