ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

11 maja 2011

202. Ślubny Decor


To już siódma kartka dla tej samej pary młodych.  Życzenie zamawiającego,  7 kartek z zastrzeżeniem że każda ma być inna :)  Zrobiłam dwie bo mi się spodobał poniższy wzór.








14 komentarze:

carrot pisze...

Wzór rzeczywiście śliczny, delikatny i niesamowicie elegancki.

dziurka pisze...

bardzo! bardzo! Bardzo ładna!

Ewa pisze...

ach.... Ty wiesz co. :)

lilavati pisze...

ta karteczka też przykuła moją uwagę:)

Daga pisze...

Faktycznie karteczka jest rewelacyjna i wcale Ci sie nei dziwie ze zrobilas wiecej niz jedna

Ataboh pisze...

Bardzo elegancka, świetna

Barbara pisze...

Widziałam ją wcześniej w Galerii i od razu mnie zachwyciła :)

Wanda pisze...

karteczka jest prześliczna:)

Joasiunia:) pisze...

Jejku przecudowna jest!!!!!!!!!!!!!

rafija pisze...

prześliczne!

ArtIs pisze...

Śliczne, delikatne...

Ludkasz pisze...

Przepiękna:)

eMKa pisze...

Delikatna i piękna!

Joanna Wiśniewska pisze...

Prześliczna :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...