ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

6 maja 2011

198. ....może dla mamy?


Robiłam takie same rok temu.  Powtarzam się z powodu braku pomysłu na nowości.  Zamienię je tylko miejscami,  mama,  która ma już rower dostanie taczkę i odwrotnie. A co tam.










Dobrze że to już piątek......intensywny tydzień mnie wykończył.....

3 komentarze:

Ewa pisze...

moje komentarze są strasznie monotematyczne, bo w kółko: śliczne, śliczne, śliczne...
No ale co ja poradzę, że mi się tak strasznie Twoja twórczość podoba...?

Barbara pisze...

nieważne,że rok wcześniej były takie same,są śliczne i robione z sercem,pozdrawiam...odpocznij sobie kochana-pogoda zachęca na spacery :)

Joasiunia:) pisze...

Piękne! Takie kartoszki jak Twoje można oglądać nawet i jednakowe cały czas:):*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...