ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

16 lutego 2011

156. Bajecznie


Mój pierwszy folder na płyty CD.....wyszedł bajkowy ;)
Nadal tnę papiery V&A Hanoverian......się mi spodobały,  są eleganckie z fajną delikatną fakturką. Wstążeczka z zestawu Aurora,  ćwieki  Blues i  metalowe kółka.  Zawieszkę zrobiłam z akrylowych koralików z literkami,  a stempelek z kotkiem był do zdobycia w Kreatywnym Zakątku,  wystarczyło zrobić zakupy za min. 50 zł.....się załapałam :)  No i jeszcze guziczki epoksydowe...znajdziecie TUTAJ.














9 komentarze:

Natka pisze...

Świetny! No i kotka fajnie wykorzystałaś (też muszę spróbować)

Selennea pisze...

Przepiękny jest ten bajecznik, taki delikatny:)

Unknown pisze...

Śliczny, delikatny i taki dziewczęcy.

Moniś-ka pisze...

Piękniasty:) A stempelek z kotkiem cudo:)
Pozdrawiam ciepło:)

Janeczkowo pisze...

Śliczności zresztą jak wszystko co tworzysz. Pozdrawiam:)

Barbara pisze...

BAJECZNIK CUDNY ALE MOJE SERDUCHO SKRADŁA WSTĄŻKA-JEST BOSKA :)

Magdalena Przybytek pisze...

Dla mnie bajeczny ;) Pozdrawiam cieplutko

Humorzasta pisze...

Ślicznie dobrane kolory.

Joasiunia:) pisze...

Ale świetny bajecznik:) Ech,że ja kiedyś takiego nie miałam;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...