ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

7 lutego 2011

150. Rower


Zapraszam na kolejne poniedziałkowe wyzwanie w HopmArcie.  Tematem jest słowo "ROWER".....i jego dowolna interpretacja.
Zrobiłam karteczkę na różne okazje, wykorzystując papier z serii McKenna - K&Company. Bordery wykonałam za pomocą dziurkacza brzegowego Quilted - Marthy Stewart, a rower został wycięty maszynką.







5 komentarze:

Ewik pisze...

wdzięczna karteczka:)

Kasiula pisze...

Śliczna!

anielina pisze...

Witaj!Cóż mogę powiedzieć...znów nadrabiam zaległości...ale mam nadzieję, że to już ostatni raz...a U Ciebie, jak zawsze piękne prace...a rower, jak dla mnie mistrzostwo świata...Piękna karteczka!Dla miłośników tegoż pojazdu i nie tylko...Pozdrawiam serdecznie!

ulkasan pisze...

ale superaśny ten rower!! i karteczka oczywiście też :)

Natka pisze...

Piękna kartka! Mam słabość do Twoich rowerków, a to znowu trochę inny model!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...