ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

25 maja 2010

69. Dla mam....


...na jutrzejsze święto


Dla mamy,  która czasem sadzi kwiatki w przydomowym skwerku.

Dla mamy-teściowej,  miłośniczki rowerowych wycieczek.


Wspomagał mnie Cricut Expression.

7 komentarze:

Magda Łuczak Art pisze...

kapitalne pomysły!

Manualnie.pl pisze...

Ale świetny pomysł:) Piękne!

Nessa pisze...

piekne ;) dziękuję, za to, że mi napisałaś komentarz o wygranym candy, bo z tego zamiesznia, które teraz mam pewnie bym nie zauważyła ;p

Sheep Of My Heart pisze...

dziekuje za komentarz, a co do twoich prac juz widac jak maszynka dziala, bedzie coraz pieniej:)

Joanx pisze...

Prześliczne!

Anonimowy pisze...

Przepiękne kartki =]

Anonimowy pisze...

Witam, karteczki cuuuda.
Mam małe pytanko. Pisała Pani w Hopmarcie że maszynki można używać bez kartridży, czy to prawda? A jak? Mam program, ale nie wiem jak uzywać bez kartridźy? Jest gdzieś jakiś poradnik, amoże udieli mi Pani kilku wskazówek.;) Pliiisssss;)
Pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...