ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

13 marca 2011

169. Religijnie, kolorowo i płasko


Religijnie, kolorowo i płasko.....te trzy wymagania podała osoba zamawiająca kartki Wielkanocne. Tejże osóbce kartki się spodobały,  ja nie jestem z nich zadowolona....jakoś tak nijak wyszło, ale pokazuję, a co tam.  Ale za to każda jest ciut inna.  Jeszcze będę walczyć...może wyjdzie lepiej.

Użyłam do nich papier V&A Hanoverian z Kreatywnego Zakątka,  zajrzyjcie tam gdyż do 14 marca rozdają tusze kredowe Cat's Eye 





5 komentarze:

noomiy pisze...

urocza!

Alexandra pisze...

A mi się bardzo podobają :) Są urocze :)

Ludkasz pisze...

Świetne są:) Bardzo podoba mi się ten motyw z siedzącym Jezusem, to jakiś papier....?

Joasiunia:) pisze...

Piękne!!! Wszystkie trzy! Strasznie lubię ten Twój styl:) I proszę mi tu nie narzekać!:D Bo są cudne!

Pozdrawiam:)

am.mieszczak pisze...

Bardzo ładne. Właśnie szukam "religijnego" pomysłu na kartki świąteczne, ale jeszcze się nie objawił... Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...