ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

1 marca 2011

163. Dom


DOM to temat kolejnego wyzwania,  które ruszyło wczoraj na blogu HopmArt.  Dom,  na pewno wiele nam się z nim kojarzy więc i wyobraźnia sięga w różne zakamarki :)  Przygotowałam subtelną kartkę z klimatem domowego zacisza....użyłam perłowy papier z zestawu DWCV The Luxury Stack Mat,  a kwiatuszki i girlandy wycięłam z papierów McKenna - K&Company





5 komentarze:

Barbara pisze...

nie wiem czemu ale od razu skojarzyło mi się z jednym z moich ulubionych filmów "Rozważna i romantyczna" :)

noomiy pisze...

urocza karteczka i śliczny obrazek... :)

am.mieszczak pisze...

Piękna - taka trochę retro BRAWO

Joasiunia:) pisze...

Piękna!!! Oj mam nadzieję,że w końcu do mnie wena wróci... Ach ach:)

Miko pisze...

Na moim blogu została pani wyróżniona do zabawy.
http://scrap-uje.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...