...modlitwa o zapał...

...Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

28 marca 2011

179. Jajko








5 komentarze:

hania739 pisze...

Jajeczko Ilonko wyszło Ci bardzo delikatniutkie - śliczne:))

agea pisze...

bardzo subtelne:)

Joasiunia:) pisze...

Piękne jest!:) Mega delikatne i słodkie:)

Ewa pisze...

sama delikatność - śliczny symbol czegoś tak delikatnego jak życie :)

vena7 pisze...

Piękne i delikatne jajko..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...