ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

15 października 2011

252. Torebeczka


Wiem,  wiem,  to już było,  ale tak mnie trzyma w dzieciowym świecie i tak mi się podobają te torebki że będzie ich więcej.
Jakoś w ogóle ostatnio wpadłam po uszy w prace dla dzieci.

 







7 komentarze:

hania739 pisze...

Śliczniutka i słodziutka jak cukiereczek :))

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Świetna!!!
Pełna uroku :D
:*

Ewa pisze...

ja myślę że taka torebusia to nie tylko dzieciowa jest - mnie się szalenie podoba :D

Boei pisze...

Piękna torebeczka, delikatna i tak pomysłowo wykończona:)

Eawera pisze...

Świetna ta torebeczka prezentuje się znakomicie:P
Dobra robota po prostu:)
Pozdrawiam:) :*

Anula pisze...

Piękna, w sam raz dla małej dziewczynki:)

Kozerozhka pisze...

Оранжевое настроение. Здорово.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...