ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

12 kwietnia 2011

186. W samotne wieczory

"Spojrzałem na najwyższy budynek
Poczułem jak spada w dół
Czułem że tracę równowagę
Wszystko w koło się ruszało

Te ulice tak niezmienne i nieruchome
Migocząca mgła
A wszystko w co wierzyłem zniknęło

W dół głową, do góry nogami
Unieś mnie nad powierzchnię
Spadając głęboko w niebo
Ześlizgując się w nieznane

Wszyscy nieznajomi wyglądają jak rodzina
A rodzina wygląda tak obco
Jedyną stałą jakiej jestem pewien
To przyspieszające tempo zmian

W dół głową, do góry nogami
Unieś mnie nad powierzchnię
Spadając głęboko w niebo
Ześlizgując się w nieznane

Stoję tu
Patrzę jak wirujesz
Dopóki mnie nie wciągnie
Dośrodkowa siła
Ty mnie wciągasz"


Słucham......wspominam.....

0 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...