ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

4 stycznia 2011

137. Zakładka - CANDY - Zabawa


Ruszyło kolejne wyzwanie w HopmArcie.  W imieniu całego DT zapraszam do wzięcia udziału,  do zrobienia jest zakładka,  bez żadnych ograniczeń :o)
Do mojej zakładki użyłam m.in. papierowe elementy My Mind's Eye.,  nadal  "wykańczam"  świąteczne papiery.

Chętnych zapraszam na candy,  do wygrania niniejsza zakładka.
Warunki uczestnictwa są bardzo proste:
1.  W komentarzu napisz tytuł książki,  oraz imię i nazwisko autora,  która posłużyła jako tło do zrobienia zdjęć zakładki,  komentarze w tym poście nie będą publikowane,  opublikuję je dopiero po losowaniu - zadanie chyba nie jest zbyt trudne?
2.  Wspomnij o candy u siebie na blogu (w poście lub na pasku bocznym).
3.  Jeśli nie posiadasz bloga,  zostaw ślad o candy w necie i podaj mi link,  będę sprawdzała ;o)

Czas trwania - od teraz do 14 stycznia do godz. 23:59.
Ogłoszenie wyników (losowanie tylko wśród poprawnych odpowiedzi) - 15 stycznia.
ZAPRASZAM :o)







A teraz dla rozluźnienia coś dla uśmiechu,  obejrzyj koniecznie,  ja uśmiałam się do łez :o)



P.S. W trakcie trwania candy publikowane będą komentarze tylko tych osób,  które nie wezmą udziału w zabawie.

14 komentarze:

dziurka pisze...

ja wiem i na zakładkę mam wielka chęć:
Plastusiowy pamiętnik - Maria Kownacka

basja pisze...

Maria Kownacka "Plastusiowy pamiętnik" :)))
świetny pomysł :)

stula pisze...

Witam i z radością wezmę udział w konkursie.
1. Plastusiowy pamiętnik. (O DZIELNYCH RATOWNIKACH Z TOSINEGO PIÓRNIKA)
2. Jarosław Żukowski


POZDRAWIAM I Z NIECIERPLIOWOŚCIĄ CZEKAM NA LOSOWANIE.

Magdalena pisze...

Witam
Bardzo lubię Twojego bloga, ale... jestem nieśmiała i nigdy się nie odzywałam. Tym razem odważam się, bo "Plastusiowy Pamiętnik " Marii Kownackiej uwielbiałam !
Pozdrawiam serdecznie ! Czekam na nowe wpisy !

Jacque pisze...

What a lovely bookmark!! It is so beautiful with all of the details!!! Sweetie, thank you so much for visiting me at my blog and thanks you also for displaying my SWEET STUFF!! I hope you had a wonderful holiday and will have a fantastic New Year...Sending a big hug your way...Jacque

annakatarzyna pisze...

Ja wiem! Ja wiem! Plastusiowy pamiętnik Marii Kownackiej. Zgadłam? :)
Tylko zakładek nie używam. Nie umiem i już! :(

Selennea pisze...

Książka to: "Siła snów - jak urzeczywistniać marzenia" Autor: Sirona Knight.

A informacja w pasku bocznym :)

Pozdrawiam gorąco!

Encza pisze...

Cudna zakladka!!!!!!!

Świat na widelcu pisze...

Plastusiowy pamietnik- Maria Kownacka.

Info juz w szpalcie bocznej- Pozdrawiam

Unknown pisze...

Czyżby "Plastusiowy pamiętnik"? :-)) Ale jeśli nie, to proszę nie publikować tego komentarza, bo będzie wstyd :D:D:D
Zakładka przecudna!!

Eawera pisze...

Zakładka jest BOSKA!!!!

Anabel pisze...

Maria Kownacka, Plastusiowy pamiętnik

martu pisze...

śliczna ,zapisuję się:)ja zwykle zakładam ,czym popadnie z braku laku.

seagirl pisze...

Suuuuuuper zakładka! A z filmik o odśnieżaniu strasznie mnie ubawił. Pozdrawiam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...