...modlitwa o zapał...

...Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

12 października 2010

104. Dla dziewczynki


Torebeczka -  miała być w TYM klimacie,  no to jest.














7 komentarze:

Natka pisze...

Prześliczne letnie kolorki! A wykonanie - słów brak, żeby to wyrazić!

kinia pisze...

Jaka piękna ... moja mała chyba by zwariowała :)

Rybiooka pisze...

Proszę jak sobie świetnie z tymi papierami poradziłaś, u mnie leżały i kwiczały aż sprzedałam :)

dagetART pisze...

Piekna torebeczka, super kolorki, a jakie wykonanie

Beata's Soul pisze...

Piekna!!! czy moze zdradzasz gdzies na nia przepis????

jelonkaa pisze...

Przepisu na nią nie mam, wymyśliłam ją sama, tak po prostu. Jest przy niej trochę gimnastyki, ale ogólnie to proste. Trzeba tylko stworzyć bazę na przód i tył, a boki i rączka to paski. Klapka powstaje na końcu. To tak jak przy tworzeniu innych małych dzieł, trzeba tylko przewidzieć kilka kroków w przód i jakoś idzie.

cbuswell pisze...

this is so pretty! thanks for visiting my blog!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...