ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

12 października 2010

104. Dla dziewczynki


Torebeczka -  miała być w TYM klimacie,  no to jest.














7 komentarze:

Natka pisze...

Prześliczne letnie kolorki! A wykonanie - słów brak, żeby to wyrazić!

kinia pisze...

Jaka piękna ... moja mała chyba by zwariowała :)

Rybiooka pisze...

Proszę jak sobie świetnie z tymi papierami poradziłaś, u mnie leżały i kwiczały aż sprzedałam :)

Daga pisze...

Piekna torebeczka, super kolorki, a jakie wykonanie

Beata's Soul pisze...

Piekna!!! czy moze zdradzasz gdzies na nia przepis????

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Przepisu na nią nie mam, wymyśliłam ją sama, tak po prostu. Jest przy niej trochę gimnastyki, ale ogólnie to proste. Trzeba tylko stworzyć bazę na przód i tył, a boki i rączka to paski. Klapka powstaje na końcu. To tak jak przy tworzeniu innych małych dzieł, trzeba tylko przewidzieć kilka kroków w przód i jakoś idzie.

Clare pisze...

this is so pretty! thanks for visiting my blog!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...