ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

9 października 2012

416. Podusia z falbanką


Naszło mnie znienacka,  no to się nie opierałam.
Powstała w nocy.
Czuję że będzie ich więcej.......ale to zaś kiedyś potem ;)














2 komentarze:

Malinowy Dom pisze...

Jakie to piękne! Bardzo mi się podoba, moje kolory i ta kratka, cudo :)
Pozdrawiam

Elka O. / Eternity pisze...

Super! I jaki wdzięczny sposób na wykorzystanie wykrojnika :)
Baaaaaaardzo mi się podoba !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...