ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

10 lipca 2012

389. Dla Michała


Nie mam nic nowego......zwolniłam tempo,  za gorąco.
Ta kartka powstała na 18-ste urodziny.
Ale posprzątałam swoje przydasie,  mam porządek w szafce :)








4 komentarze:

Joasiunia:) pisze...

Wow jaka piękna!!! Mega elegancka:)

perelka111 pisze...

bardzo elegancka:))

[Kasia] pisze...

Widziałam kilka kartek w formie koszuli, ale tak jest wyjątkowo stylowa :)

askoz pisze...

Śliczna i bardzo elegancka;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...