ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

4 kwietnia 2012

347. Na lodówkę











"Pan Jezus zostaje dzisiaj niewolnikiem Judasza,
który Go traci i jako wynagrodzenie dostaje trzydzieści monet.
To niemieszcząca się w głowie perspektywa dana nam tuż przed Triduum:
Bóg stał się naszą własnością,  naszym niewolnikiem - za naprawdę marną cenę,
którą za Niego daliśmy.
Bóg w swej nieskończonej i z niczym nieporównywanej pokorze zrodzonej z miłości
całkowicie oddaje się w nasze ręce.
Czy można kochać jeszcze bardziej?"
 o. Adam Szustak OP
 z książki Postne smaki

5 komentarze:

anielina pisze...

Jakie to śliczne...już to widzę oczyma wyobraźni na mojej mikrofali...lodówka niestety zabudowana...Czy można to nabyć?
Pozdrawiam serdecznie!

Janet pisze...

Jelonko, napisz do mnie proszę jeszcze raz, może mail wylądował w spamie ? Wyślę jeszcze raz nawet pozakonkursowo. Bardzo mi przykro, że nie dostałaś, wysyłam do każdego chętnego. Proszę o kontakt !!!

[Kasia] pisze...

Świetny komplecik- cudo po prostu!

Barbara pisze...

niezmiennie śliczne :)

Ewa pisze...

śliczny wiosenny zestaw i... trzy kropeczki bo się zadumałam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...