ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

25 września 2009

13. Czekoladki w prezencie.

To jest kartka na 11 rocznicę ślubu, może ta rocznica nie jest okrągła, ale serce mówiło mi żeby ją podarować . Wysłałam ją pocztą i nie wiem czy dotarła do adresatów, cisza i milczenie. Być może to „wina” Poczty, nie mam pojęcia :-(  Naprawdę się starałam, może się nie spodobała????? Hmmmm.......może to ja
 jestem niecierpliwa, bo przecież rocznica jest dopiero jutro :-)




7 komentarze:

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

"Dziękujemy za niesamowitą kartkę (książkę) z niesamowitymi życzeniami. Zawodowe dzieło (na blogu tego tak nie widać). Manufaktura godna podziwu. Jeszcze raz dzięki" - pozwoliłam sobie zacytować słowa od adresatów tej kartki, oni być może nie mają odwagi wpisać tego tutaj ;-) więc wpisałam ja, no a co tam!!!

Unknown pisze...

No, no, no. Czyli - warto było. Ale obawy miałam, muszę przyznać.

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Ja też Pininko, ja też.

ufoludek pisze...

A kiedyż następne dzieła się ukażą na tym BLOOGU . :-)))))

Anonimowy pisze...

A co jeśli adresat miał zblokowany dostęp do tego blogu (brak zaproszenia)? A może z ważnych przyczyn nie mógł nic napisać w owym czasie drogą internetową?

ADRESAT

Anonimowy pisze...

No i nie myliłem się, można na tym zarobić (i nie chodzi wyłącznie o finanse). Pomyślności.



ADRESAT

Anonimowy pisze...

Z okazji ... urodzin, życzę wytrwałości w dążeniu i osiągnięcia wymarzonych, zaplanowanych celów, materialnych i nie materialnych, duchowych i tych ludzkich.


ADRESAT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...