...modlitwa o zapał...

...Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

16 kwietnia 2012

354. Dla dziewczynki









12 komentarze:

perelka111 pisze...

piekna kopertówka//bardzo delikatna:))

Barbara pisze...

cudnie koronkowo :))

Blue pisze...

Twoje kopertówki są boskie.

Mysia pisze...

Piękne połączenie koronki papierowej z bawełnianą :)

Mazmika pisze...

Wspaniała!

LUNA pisze...

SLICZNA PRACA.

Monika Mróz pisze...

śliczna!

Ewa pisze...

Twoje kopertówki to dla mnie niedościgniony wzór.

Alexandra pisze...

Piękna jak zawsze :)

Ludkasz pisze...

Cudne...A te hostie kupujesz, czy wytłaczasz?

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Hostie są całkowicie ręcznie własnymi łapkami robione :)

Anonimowy pisze...

Wszystkie twoje prace są takie piękne, że nie mogę oderwać od niech wzroku! Jestem zachwycona!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...