ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

4 listopada 2011

266. Panie pilocie....


Tym, którzy będą się doszukiwać zmian we mnie, informuję od razu że nic się nie zmieniło w kwestii wiary i nadal jestem zwolenniczką kartek,  które mówią o tym o czym powinny.  Piszę o tym gdyż "życzliwe" osoby zaglądają i pytają,  więc już teraz pytać nie muszą.
Ta kartka,  jak i ta z bałwankiem powstały na specjalne zamówienie,  dla kogo i po co to Pan Bóg wie.  I niech to wystarczy :)






6 komentarze:

Ewa pisze...

Obie mi się podobają :)

Barbara pisze...

Ja tam niczego kochana się nie dopatruję,klient zamawia,ty wykonujesz:) ale karteczki fajniutkie ,pozdrawiam :*

jola_zola pisze...

hehehehhehe... no Boskie, no...:)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Świetna!!!
Sama radość :))
:*

Katrin pisze...

Красиво! Так весело и радостно!!!

dziurka pisze...

wrobiłam też Ciebie
http://dziurka.blogspot.com/2011/11/wrobia-mnie.html
- zapraszam do zabawy

nie ma się co przejmować. jak już zaczęłam pisać to dopiszę, że post halloweenowy jest the best!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...