...modlitwa o zapał...

...Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

19 czerwca 2011

217. Zakładka kremowa


Zachciało mi się zrobić coś innego niż kartka.....baza na zakładkę pochodzi z Wycinanki











Dziękuję Wam za wszystkie komentarze pod poprzednim postem.....nie spodziewałam się.....to bardzo miłe i potrzebne każdej i każdemu z nas.

12 komentarze:

Ludkasz pisze...

śliczne:) Uroczy jest ten kwiatuszkowy stempelek:)
Poprzednie kartki tez świetne:)

Barbara pisze...

cudowna,taka delikatna,te kwiatuszki to embossing?

jelonkaa pisze...

Tak Basiu, embossing.

dagetART pisze...

Jejku, jaka śliczna. Uwielbiam to połączenie kolorystyczne. Te kwiatuszki są wprost przepiękne.

Kamilcia pisze...

delikatna, eteryczna wręcz - urocza :)

Ewa pisze...

ŁAAAAAAAAAAAAŁ... :)

oswojone hobby pisze...

coś pięknego, taka delikatna - cudo

Made by Aisia pisze...

Piękna, delikatna, śliczny stempel:-)

Noamiworld pisze...

cudowna!!!

Alosha pisze...

Przepiękna, delikatna, cudnie ukwiecona!

anula pisze...

Przepiękna prostota i delikatność. Ach, cudna jak wszystkie Twoje prace. Dziękuję za odwiedziny u mnie i tak miły komentarz. Pozdrawiam serdecznie:)

Monia pisze...

Prześliczna jest, taka delikatna dzięki embossingowi i stemplom :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...