ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

9 listopada 2011

270. Ojejku


Zostałam obdarowana wyróżnieniem......ona mówi o sobie "dziurka"
Postaram się włączyć do zabawy,  choć za taką formą nie przepadam.


Co powinnam zrobić?  Oto zasady:

1.  Napisz kto przyznał Ci nagrodę  (napisałam)
2.  Napisz 7 przypadkowych faktów o sobie  (zaraz napiszę,  tylko nie wiem czy aż 7)
3.  Nominuj 15 blogerek  (ło, matko.....aż tyle? proszę o amnestię)

O mnie:
-  kocham słodycze
-  i przez to za dużo ważę
-  uwielbiam ciszę
-  nie lubię mówić
-  chodzę za późno spać
-  jestem zakochana
-  obgryzam paznokcie

No i teraz 15 blogerek,  raczej nie dam rady aż tyle,  no zobaczymy.  
Do zabawy zapraszam  (kolejność przypadkowa):

EdytkaEwaAnulaMałgosiaAnielinaAlexandraAsiaBarbaradagetArtNatkaperelka111AniaRybiookaJowitaBoei 

jest 15 :)  nie jest ze mną tak źle

14 komentarze:

Ewa pisze...

ja też? dziękuję i spróbuję przekazać pałeczkę :)

perelka111 pisze...

dziekuje za wyróżnienie:))
przyznam sie ze nie przepadam za tymi zabawami ale postaram sie jakos ogranąc i podać dalej:))

;) pisze...

Dziękuję... choć nie wiem czy zdołam podać dalej...

Joanna Wiśniewska pisze...

Dziękuję :)
Nie obgryzaj paznokci!

Alexandra pisze...

Dziękuję pięknie :*
Postaram się później puścić dalej w obieg :)
A słodycze to także i moja zmora :)

Rybiooka pisze...

Dziękuję za wyróżnienie :) też uwielbiam słodycze :)

ania pisze...

Dziękuję, baaardzo się cieszę:) Postaram się podać dalej:))

Malgodia pisze...

Oj wesoło u Ciebie :) Bardzo mi miło i cieszę się, że o mnie pomyślałaś, ale będę samolubem i zatrzymam je dla siebie ;) Mam nadzieję , że się nie pogniewasz :)

dziurka pisze...

z tymi paznokciami ... chyba nikt się nie spodziewał. Nie obgryzaj!

Boei pisze...

Miło mi bardzo:) Dziękuję!!
Przesyłam serdeczności;)

Również jestem zakochana i chodzę
za późno spać...^^

Natka pisze...

Jaki zaszczyt! Dzieki! Jestem milczkiem. wiec nie podam dalej,p

Barbara pisze...

Dziękuję ci kochana,z zasady od dawna nie biorę udziału w takich łańcuszkach,ale może przy najbliższym poście ,postaram się coś naskrobać.Punkt pierwszy mamy identyczny,ale ten ostatni...mojego męża po łapach biję za te obgryzanie paznokci,Ciebie nie mogę więc tylko pogrożę paluszkiem :D

Jowita pisze...

Dziekuje za wyroznienie - zabawe. Postaram sie w wolnej chwili zaprosic kolejne osoby do zabawy

anielina pisze...

Dziękuję za wyróżnienie...miłe, ponieważ od Ciebie, choć przyznam, że nie przywiązuję do nich zbyt dużej wagi...za zabawami tego typu nie przepadam, więc za twoją pamięć dziękuję...zabawę - przemilczę...Pozdrawiam serdecznie!
P.S.Zaglądam, choć nie zawsze zostawiam ślad...ale pięknie tworzysz...Miłej niedzieli!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...