...modlitwa o zapał...

...Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

26 czerwca 2011

218. Prezent gratulacyjny


Nie będę się rozpisywać,  takie małe cosik już od bardzo dawna za mną chodziło.....no i się wreszcie zmaterializowało.....jest i tyle ;)











11 komentarze:

Barbara pisze...

kochana,to jest pięken,cudowne!!! nie mogę oczu oderwać,taka czysta nie zakłócona zbędnymi dodatkami forma coraz bardziej mi się podoba :) ach...jakie to śliczne,a buteleczka super!!! gdzie taką wygrzebałaś???

anielina pisze...

Jakie cudo!Jestem pod wrażeniem Twojego pomysłu, wykonania...Powtarzam się, ale masz złote rączki kobietko!Pozdrawiam serdecznie!

Ewa pisze...

no co tu dużo mówić - wszystko widać :) cud miód :)

Art Is pisze...

Śliczności... takie delikatniutkie pudełeczko i papierki.

Magda J. pisze...

fantastyczne wykonanie,piękne w swojej prostocie

Magda J. pisze...

a mogłabym zapytać jakie to papiery?

Gosia S. pisze...

Prześliczne!

jolagg pisze...

Cudowny zestaw dla chłopczyka...
Pozdrawiam cieplutko.

jelonkaa pisze...

Dziewczęta, na Wasze pytania odpowiedziałam mailowo.

perelka111 pisze...

super zestaw..bardzo podoba mi sie ten stempelek..wogole cudny zestawik:)

Magda J. pisze...

Ślicznie dziękuję za odpowiedź :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...