ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

24 stycznia 2011

144. EKG


Pulsujące serce,  na potrzeby wyzwania z mapką w HopmArcie
Papier,  ten w krateczkę to BasicGrey max&whiskers,  już niedługo pojawi się na sklepowych półkach.





 

 Mam marzenie......chcę zostać kurą domową!!!!!!      Ktoś może mi to załatwić?????  

12 komentarze:

Tana pisze...

необычно и красиво!:)

basja pisze...

ja też chcę zostać kurą domową :)
karteczka piękna!

Natka pisze...

Bardzo ciekawa!

ulkasan pisze...

świetny pomysł!! karteczka obłędna!! ;)

Daga pisze...

Wooow kartka jest rewelacyjna. Pomysl bombowy. A marzenie, hymmm ciekawe, ciekawe :)

jostek pisze...

super pomysł i rewelacyjne wykonanie:)

Ewik pisze...

super pomysłowa:)

Anonimowy pisze...

To ja Edytka... coś sie nie moge zalogować... dlatego naanonimie siadłam...
karteczka przecudna:)
poniższe z poprzednich blogow również:)
Pozróweczki :)

ArtIs pisze...

Kartka superowa i świetny pomysł. Pozdrawiam!

Malgodia pisze...

Oczywiście znów świetny pomysł na karteczkę i wykonanie!
A ja też z tych nielicznych co o byciu kurą domową marzą i to tak na serio, ale marzenie wciaż niespełnione :)

Anabel pisze...

to chętnie się zamienię z Tobą, z kury domowej z małego wyboru zostanę kobietą znów pracującą :)
kartka bombowa :)))

kamarek pisze...

Niesamowita kartka, bardzo oryginalna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...