...modlitwa o zapał...

...Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

1 lipca 2010

81. Nowe życie w Chrystusie....

..... otrzymujemy na Chrzcie Św.
 Nowo narodzony wychodzi na spotkanie Boga w społeczności Kościoła i nawiązuje z Bogiem łączność,  która ma się wzmocnić i rozwinąć w wypróbowaną przyjaźń w dalszym świadomym i dojrzałym życiu chrześcijańskim.














A za oknem trawa zrobiła się żółta,  tu brakuje wody,  a gdzie indziej wcale za nią nie tęsknią.  Ano.  I weź tu zrozum Pana Boga  ;o)  Nieustanna tajemnica,  ciągłe odkrywanie i poszukiwanie (i wcale nie chodzi tu tylko o wodę).  Jakże ciekawa taka wędrówka,  bynajmniej dla mnie - nie znam słowa "nuda".

7 komentarze:

Alexandra pisze...

Piękna karteczka, taka delikatna i ...no brak mi słów - wspaniała :)

dagala pisze...

wspaniała karteczka:) idealne te kwiaty i motylki

Barbara pisze...

prawdziwa kartka na chrzest, taka jak powinna być! piękne delikatne kolory, cudowna kompozycja! pozdrawaim ciepło!!!

dagetART pisze...

Jej jakiez sliczne te karteczki, az by sie chcialo takie wziasc i pomacac :)

anielina pisze...

Dawno nie zaglądałam...Ale nadrabiam i podziwiam Twoje małe dzieła!Piękne...Cudowne...Delikatne...Pozdrawiam słonecznie!

Sasya pisze...

oh, this is SO soft and pretty!!! i love your style, your works are always so gentle!!

Anna Krzysztofek pisze...

Kartka tak piękna, że zabrakło mi słów żeby opisać jak bardzo mi się podoba! Dziękuję ślicznie. Twoja kartka zrobi furorę na chrzcinach.
Pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...