ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

15 marca 2013

455. Męskie podziękowania


Dawno mnie tu nie było. 
Walczę z chorobą i sama nie wiem czy daję radę.
Słaba jestem i nie mam "mocy" :)  
Pan Bóg w tym poście przeprowadza mnie i odziera ze wszystkiego co moje.
Mam nadzieję że na końcu wydam jakieś owoce.
Proszę Was o modlitwę.








3 komentarze:

Joanna Wiśniewska pisze...

Zdrowiej szybko.
Kartka cudna jest.
Asia

joolaa pisze...

Niech cię Pan błogosławi i strzeże. Niech Pan rozpromieni oblicze swe nad tobą, niech cię obdarzy swą łaską.Niech zwróci ku tobie oblicze swoje i niech cię obdarzy pokojem.(Lb6,24-26)
W końcu przyjdzie taki dzień, w którym odzyskasz siły - tak myślę i tak czuję :)
W każdym razie - ode mnie zdrowiej mimo wszystko, pamiętać w modlitwie będę się starać :)
a kartka fajna.

Unknown pisze...

no nooo wytwornie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...