...modlitwa o zapał...

...Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

30 listopada 2012

432. Makler ???


No z maklerem mi się ten garnitur kojarzy.
Że taki czerwony krawat ma.








Myśl na dziś:
"Człowiek jest bytem relacyjnym. 
Jeśli zostanie zaburzona pierwsza, podstawowa relacja człowieka 
- relacja do Boga -
 wtedy żadna inna rzecz nie może być tak naprawdę w porządku"
                      Benedykt XVz książki  "Jezus z Nazaretu. Dzieciństwo"

7 komentarze:

Barbara pisze...

ufff...dobrze,że krawat nie jest w biało-czerwone paski ;) niezwykle elegancka....

FojAga pisze...

Idealnie skrojony :)

Castilia pisze...

Czadowa!!! Garnitur jak spod igly :)

kasia23112511 pisze...

Modnie i z klasą ;-)

PS. Świetne zdjęcia robisz swoim pracom ;-)

ditte-art pisze...

Twoje prace jak zawsze rewelacyjnie dokładne, a te zdjęcia ... cudo :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Świetna, bardzo pomysłowa kartka!!!
:*

Daga Cholewa-Lewandowska pisze...

Alez jako podlotek marzylam o byciu maklerem, ale mnie to sie kojarzylo z czerwonymi szelkami :). Super garniak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...