...modlitwa o zapał...

...Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

22 października 2012

418. W różowym pudełku.


Ślubny komplet.
Okazał się trudny do sfotografowania :)
















6 komentarze:

Anonimowy pisze...

Przepiekny zestaw. Fantastyczne pudełko - cudne!!!!
Pozdrawiam
A

Daga Cholewa-Lewandowska pisze...

Fantastyczna kartka!!!! A to tloczenie na niej jest wprost niesamowite. Ogladam kazdy szczegol po kilka razy!!!

Joanna pisze...

Cudowna kartka.

Elka O. / Eternity pisze...

Przepiękna kartka! Pudełko oczywiście też!
Szczegóły dopracowane jak zwykle po mistrzowsku :)

zofia pisze...

Bardzo śliczny komplecik!!
Mnie zachwyciło pudełko! Czy pokryte jest materiałem, czy to taki papier?! Efekt jest niesamowity!

mazionta pisze...

bardzo fajne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...