...modlitwa o zapał...

...Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

28 sierpnia 2012

400. Savoir Vivre


Nie wiem czy "Savoir Vivre" będzie to,  że się dzisiaj pochwalę.
We wrześniowym numerze miesięcznika "Claudia",  zostało opublikowane zdjęcie z moją karteczką.
Właśnie w dziele dobrego wychowania.....został poruszony temat "W sukience na rower?".
Autorom spodobało się to,  co robię w tym temacie i świetnie wpasowała się praca z TEJ serii.









12 komentarze:

mazionta pisze...

gratuluje!

barbarahaft pisze...

gratulacje...

Joanna pisze...

Pięknie wygląda :) Gratuluję :):)

Anna, Pracownia Koroneczka pisze...

Chwalić się, chwalić! Bo jest czym! I szykować się na wrześniowy jarmarek. Będę Cię wyglądać. :>

Ludkasz pisze...

Serdecznie Ci gratuluję!!! Kartka fantastyczna:)

ania.cds pisze...

Gratuluję i podziwiam :)

askoz pisze...

Wielkie gratulacje,seria Twoich kobiecych karteczek jest rewelacyjna;)

Urszula Jaworska pisze...

Nic tylko gratulować! Świetnie, że zostałaś doceniona i w ten sposób wyróżniona. Brawo:)

Barbara pisze...

no i super-gratuluję!!!!

Mysia pisze...

Pięknie się wkomponowałaś, gratuluję:)

mamajudo pisze...

Oooo :) ależ to miłe :) gratuluję!

Anonimowy pisze...

Super! :) gratuluję!
Wcale się nie dziwię, że kartka wylądowała w gazecie ;)
Jest pomysłowa i wygląda rewelacyjnie! :)
Pozdrawiam,
Magdalena.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...