ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

19 maja 2012

367. F1


Ta kartka powstała dzięki nietypowemu zamówieniu.
Osoba,  która ją otrzyma mieszka we Włoszech,  jest kobietą,  jest fanką Formuły 1
i jej ulubiony kierowca to Jenson Button.
Nie lada zadanie,  w trakcie tworzenia ciągnęło mnie w dziecięce klimaty,
ale się chyba oparłam i wyszło to co widać poniżej.








A tak na marginesie to ten kierowca.......
to przystojniak jest,  miło się z nim pracowało ;)

6 komentarze:

asica.p pisze...

piękna kartka!!!dziekuję za miłe słowa na temat mojej kolekcji:)
ogromnie mi miło:*

lilavati pisze...

świetna!

Anonimowy pisze...

Już to Pani napisałam w mailu, ale napiszę jeszcze raz. Kartka przeszła moje najśmielsze oczekiwania! Jest idealna. Nie mogę się doczekać kiedy ją zobaczę w swojej skrzynce :))
Jestem naprawdę zachwycona i szczęśliwa, że trafiłam na osobę z tak wielkim talentem!
Magdalena.
PS Przystojniak i to jaki! :) A w rzeczywistości wygląda jeszcze lepiej ;)

Alexandra pisze...

no jakie cacko :) kartka oczywiście :P bo przystojniak to swoją drogą :P

Ewa pisze...

o łaaaaa, męska na wskroś :)

[Kasia] pisze...

Wyzwanie miałaś nie lada, ale świetnie sobie poradziłaś :) Niezwykła kartka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...