ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

9 marca 2012

336. Pastelowa Wielkanoc


Pastelowe,  delikatne,  ażurowo-serwetkowe jajo.






Chcę przeprosić że tak mało komentuję u Was,   że nie piszę,
ale powód jest.
Ano taki że chodząc po blogach,  spotykam się z drwiną i cytowaniem moich słów.
Takie wpisy skutecznie pokazują mi gdzie jest moje miejsce,
nie ukrywam że boli i jest to przykre ale,  staram się tym nie zajmować
i nie karmić.
 Dla,  niektórych moja wiara jest pożywką do drwin i  "inteligentnych"  żartów.
A efekt jest taki,  że naprawdę niejednokrotnie nie ma sensu.

12 komentarze:

Visell pisze...

Z drwiną? Gdzie? Nie natrafiłam.
A te motylki...boskie:)

Barbara pisze...

Przykro mi,że trafiasz na takie miejsca :(( mam nadzieję,że mimo to wpadniesz do mnie choć na chwilkę :) śliczna karteczka,i taki modny kolorek ;)

Magda Łuczak Art pisze...

Odwagi, Ilonko! Gdy Bóg z nami, którz przeciwko nam?

Piękna kartka!

lilavati pisze...

Chociaż boli, wrzuc na luz i rób swoje:)
Piękna kartka!

ania pisze...

Piękna karteczka:)) Wspaniała kolorystyka:))

Anonimowy pisze...

Popierałem RSS.

Anka_Hanka pisze...

Karteczka śliczna, bardzo delikatna, ogólnie wszystkie Twoje prace podziwiam...są takie, że człowiek je zapamiętuje, a niestety wiele jest takich które można opisać..."ale to już było..." choć są majstersztyk w wykonaniu.

mazionta pisze...

Kurcze mam nadzieje, że u mnie żadna przykrość Cię nie spotkała. Ja też wierze w Boga! A Twoje prace są świetne! Trzymaj się mocno!

agapa pisze...

Cóż świat jest pełen obłudy, ale nie ma co się tym przejmować- podnieś głowę do góry i śmiało na przód( jak walec drogowy!!!) Dla mnie liczysz się tylko Ty i Twoja przepiękna i oryginalna twórczość - pozdrawiam i przesyłam całuski na osłodę:))

Ewa pisze...

delikatność i elegancja + perfekcja to Twoje znaki rozpoznawcze :)
I wiem, że masz SIŁĘ, bo masz wiarę :)

[Kasia] pisze...

Jajko świetne :) Kolorystyka urocza :)

dorota pisze...

jestem pod wrażeniem jajuszko prześliczne :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...