...modlitwa o zapał...

...Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

14 lutego 2012

322. Po trzykroć.......


........Kocham......Kocham......Kocham i już.
Drewniane serduszka - magnesy.










A zainteresowanych zapraszam do lektury,
 na temat dzisiejszego święta----- KLIK

14 komentarze:

perelka111 pisze...

i chwała Ci za to z enie czerwień dzis królujaca wszechobecnie..cudowne serduszka:)) bardzo mi sie podbaja:))

Natka pisze...

Piękne!

Barbara pisze...

piękne są...nie obraziłabym się,gdyby na mojej lodówce mąż takie dla mnie powiesił :))

dagetART pisze...

Wow piekne serduszka, a powiedz mi czy to jest drewienko czy papier? Bo wygladaja ze sa dosc grube. Sa rewelacyjne!!!

jelonkaa pisze...

To są drewienka :)

Joanna pisze...

Mi rónież się podobają.

mika pisze...

Cudowne serduszka. Już sobie wyobrażam, jak pięknie by wyglądały na mojej lodówce.

anielina pisze...

Ale serducha!!! Urocze są...i podobają mi się bardzo w takiej kolorystyce...Pozdrawiam!

biurkowa pisze...

I mnie się podobają:) Kolory wstążeczek skojarzyły mi się z flagą Francji, ale w końcu to kraj zakochanych;)

noomiy pisze...

poczynione w pięknym klimacie! :)

Alexandra pisze...

Piękne ;)

Ewa pisze...

bardzo elegancka trójeczka :) właśnie w takim klimacie wolę serduszka, wcale nie w czerwieni :)

dagetART pisze...

dzieki za odpowiedz, chociaz nalezy czytac ze zrozuieniem, bo przeciez napisalam na gorze ze to drewienka hihihi. Ach jakie one superowe

ankan pisze...

Przecudne te Twoje serducha !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...