...modlitwa o zapał...

...Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

1 grudnia 2011

285. Sprzedam trymer - sprzedany


SPRZEDANY

Sprzedam trymer Clevercut 5w1.  Używany dwa,  trzy razy,  mam go od października,  posiada małe ślady użytkowania.  Jest dla mnie za duży i leży bezużytecznie w pudełku pod komodą,  nie chce mi się go wyciągać,  wolę nożyczki.  Zapakowany w oryginalne opakowanie.  Może komuś się przyda.  
Cena:  100 zł + przesyłka (paczka pocztowa ekonomiczna 12 zł)

Real foto





Dane techniczne:
-  prosty w obsłudze wielofunkcyjny trymer do papieru o A4 oraz 30.5x30.5 cm
-  umożliwia cięcie po linii prostej,  falistej,  wykonanie perforacji oraz bigowanie
-  posiada funkcję zaokrąglania rogów,  ścinki trafiają do wbudowanego pojemnika
-  skala w centymetrach,  calach i stopniach
-  kątomierz umożliwia cięcie pod kątem 



2 komentarze:

Art Is pisze...

Rozumiem, że na niego chętna osoba już się znalazła?

Blue pisze...

Jeśli jest do wzięcia to ja poproszę

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...