ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

25 listopada 2011

278. Motylki na imieninki


Lecą motylki na imieninki ;)










Podobną wręcz identyczną już robiłam kiedyś,
inspiracją był internet i niestety nie umiem wskazać gdzie podobną kartkę widziałam.

10 komentarze:

noomiy pisze...

super jest ta koperta z wyfruwającymi motylkami! :) genialny klimat!

Anula pisze...

Świetny pomysł z kopertką:)
Bardzo fajnie szyte, podwójną nitką? Ale jak?
Pozdrawiam

Kasia z Różności pisze...

Fajny opis i super karteczka! Podobają mi się kolorki i cały układ :)

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

anula-----> dobre oko masz :) podwójna nitka, to prawda, efekt ciekawy ale bardzo pracochłonny, bo raz przeszyte maszyną a drugi raz "poprawione" ręcznie.

Ewa pisze...

Zachwyciła mnie ta kartka - pomysł, kompozycja, kolorystyka i wykonanie - po prostu jest piękna.

Anula pisze...

Poprawione ręcznie... podziwiam:)
A już myślałam, że są jakieś wyjątkowe igły, na które można nawinąć dwie nitki;)

Alexandra pisze...

Śliczna jest ta karteczka :) Pierwotnie troszkę mnie rozpraszała, ale nie dawała spokoju i wróciłam obejrzeć raz jeszcze na spokojnie.
Bardzo mi się podoba :)

Barbara pisze...

pięknie te motylki "wylatują" z mini koperty...urocza i niebanalna karteczka :)

Unknown pisze...

Have you something new or special card for little kids ????


clear cards
print loyalty card

madziarka pisze...

wow, super kartka! motylki są cudowne :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...