ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

16 listopada 2011

275. Dla panienki


Kolejna torebeczka,  tym razem niebieska.
W międzyczasie wracam do kartek świątecznych,  których już nie pokazuję bo wzory powtarzam na życzenie.
No może jeszcze jakiś inny wzór się przydarzy to na pewno pokażę.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze,  że zaglądacie :) 








11 komentarze:

Zuzik pisze...

Śliczności!:-)

kamarek pisze...

Fiu, fiu! Elegancka torebeczka.

am.mieszczak pisze...

urocza - uwielbiam niebieski!

Kasia z Różności pisze...

Ciśnie mi się dokładnie to samo, co kamarek - fiu fiuuu! Cudo :)

Ewa pisze...

Kurka. Każda jedna perfekcyjna. Epitetów mi już brakuje na Twoje prace ;)

Barbara pisze...

Jak na razie moja torebeczkowa faworytka :)

Joasiunia:) pisze...

Łaaaaaaa jaka słodka:) Prześliczna! Straszne fajne połączenie tych kolorków:D Jak dobrze,że mam galeriowe papiórki:) Tylko... Kiedy ja z nich coś zrobię?;)

Alexandra pisze...

ulala :D Wspaniała :)

salcia pisze...

ładne te Twoje arcydzieła ;o))

recznie-tworzone pisze...

śliczna ta torebeczka ;) nic dodać nic ująć ;)

noomiy pisze...

iście babcine wzory! super!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...