ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

8 listopada 2011

269. Dwudziestu czterech Króli


24 bo 8x3 króli......ufffff......niby to taka prosta sprawa z wykonaniem serii,
ale jednak troszkę męczące jest tworzenie takich samych prac w iluś egzemplarzach :o)
Normalnie mam lekko dosyć ;o) 









20 komentarze:

Ewa pisze...

o kurteczka, ale seria - niezła armia powstała ;)

Anonimowy pisze...

Kochana, męczaca na pewno była ta seryjna produkcja..ale pomyśl jaki uśmiech na twarzach ludzi wywołają te cuda:) dziękuje Ci za nie bardzo:) Ania

Anonimowy pisze...

przepraszamy :)
M.

truskawkaM pisze...

piękne :)

Joasiunia:) pisze...

Też nie lubię robić kartek jednakowych;) Ale dałaś radę! I jak cudnie Ci wyszły super:)

Alexandra pisze...

O rany - ależ cudna produkcja :) Piękne!

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękna jest :) Będzie 40stu zachyconych jak otworzą koperty :)

Barbara pisze...

Podziwiam bo sama mam lekką awersję do takiej masowej roboty :) Są piękne,subtelne i wspaniale wykonane :)pozdrawiam

Daga pisze...

Nooo alez jaka piekna ta seria!!!

Malgodia pisze...

Super są :) , i jeszcze te koraliki, które tak bardzo mi sie podobają :)

Natka pisze...

Cudne! Uwielbiam takie klimaty!

Ajgacia pisze...

super wyszly

askoz pisze...

Ale się napracowałaś-seria wyszła cudownie:)

Kasia z Różności pisze...

Nie narzekaj - napracowałaś się, ale efekt jest super!

dziurka pisze...

Ty masz lekko dość a ja pooglądam sobie raz jeszcze.
I następnych pomysłów nie mogę się doczekać

perelka111 pisze...

natrudziłaś sie ale za to jakie efket:))

Joanna Wiśniewska pisze...

Wczoraj oczopląsu dostałam... 24terech obdarowanych będzie ;)

Joanna Wiśniewska pisze...

Głupio mi się przyznać do gapiostwa ale...

8mioro zachyconych będzie :) :)

LUNA pisze...

Ta kartka jest piekna i haft tez by taki był.

Ludeczka pisze...

"Padłam z zachwytu" - takie pierwsze słowa przyszły mi na myśl. Znalazłam Twojego bloga przez przypadek i ogromnym zaciekawieniem oglądam. Ale przy tych kartkach nie wytrzymała,
musiałam się odezwać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...