...modlitwa o zapał...

...Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

18 października 2011

253. Nie mam nic nowego


Powstała na bazie papierów z zestawu Lion Sleeps-K&Company.
Papierowa falbanka-koronka to dziurkacz Pinking Scallop Martha Stewart. 







Dziękuję że jeszcze Wam się nie znudziło i chcecie pisać komentarze.

7 komentarze:

Asia pisze...

Niby takie same a każda inna :) :) Bardzo ładna :)

Malgodia pisze...

Jest słodka z tym włóczkowym kwiatuszkiem :)

ewinka pisze...

Proszona o zostawienie śladu po swojej bytności na tym blogu po raz pierwszy stwierdzm ,że te prace to miód na moją duszę. Też "popełniłam" 1 torebkę, ale tak śliczna jak te nie była.

dagetART pisze...

Ach jaka ma sliczna kwiatuszkowa wstazeczke, normalnie zazdraszczam

Boei pisze...

Jest cudna- piękny ten niebieski kolor:)

Barbara pisze...

może i nic nowego,ale i tak uroczego :)

Katharinka pisze...

Świetna torebeczka!!!
:*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...