ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

16 lipca 2011

223. Dla Ciebie


Och jak ja dawno kartek nie robiłam.....ależ mi było tęskno,  musiałam coś zrobić.
Dzisiejsza powstała na bazie papieru My Mind's Eye kupionym za grosze w Kreatywnym Zakątku. Ramkę wykombinowałam za pomocą płytki z zestawu Medallions Frame & Damask.
Motylki odbite tuszem Memento Dew Drop - Rich Cocoa,  ten tusz mnie pozytywnie zaskoczył,  jest świetny- szybko schnie,  całość zostaje odbita na papierze,  nic nie pozostaje na stemplu.












8 komentarze:

kachasek pisze...

piękna :D

lilavati pisze...

cudna kartka i cudna kompozycja kwiatowa:)

Joasiunia:) pisze...

Przecudowna!!!!!!!!!!!! Ty to zawsze wymyślisz coś fajnego i pięknie Ci to wyjdzie!!!

P.S. Twoja karteczka którą dostaliśmy na ślub stoi sobie pięknie na fortepianie i cieszy oko...:) Wzdycham sobie do niej jak tylko się na nią patrzę:)

Malgodia pisze...

Cudownie to wykombinowałaś, też tak próbowałam z inną płytką, ale wycinanie wyszło krzywo :(
Twoja kartka mnie zachwyciła :)

Ludkasz pisze...

Piękna jest:)

Ewa pisze...

DLA CIEBIE to taka łatwość tworzenia (tak to właśnie wygląda) i zawsze cudo wychodzi, ech :)

Noami pisze...

swietna kompozycja z tych kwiatuszkow !!!

Wiankowa pisze...

Piękna!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...