ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

29 kwietnia 2011

195. IHS


Już ostatnia (chyba).......





10 komentarze:

Ewa pisze...

Gdybym miała powiedzieć, która podoba mi się najbardziej - nie umiałabym zdecydować. Masz iskrę Bożą w paluszkach.

Malgodia pisze...

Proste formy, jasne kolory, smaczku dodaje fiolet i delikatnie złoto, bardzo elegancka i odświętna kartka :)

Barbara pisze...

świetnie,że dodałaś te fioletowe kwiatki-sprawiają,że kartka nie jest nudna :)

am.mieszczak pisze...

Śliczne komunijne - maj już za chwilę a ja dopiero jestem na etapie wymyślania

rafija pisze...

bardzo subtelnie :)
a zmoże skusisz się na candy u mnie?
podrawiam ciepło :)

hania739 pisze...

Śliczności

Ludkasz pisze...

Piękna:) Bardzo podoba mi sie ten kielich:)

Joasiunia:) pisze...

Piękna karteczka!

joyanna pisze...

Wszystkie Twoje komunijne kartki są bardzo ładne. Subtelne i eleganckie. Pozdrawiam. J.

basja pisze...

nie wiem która bardziej mi się podoba i która jest bardziej urocza.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...