ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

21 kwietnia 2011

191. Pamiątka I Komunii Świętej


Oczywiście w formie kopertówki :)  Taka wola zmawiającego.  

A tak poza tym to nie wiem co pisać więcej.....jakoś ostatnio się mi nie klei moja mowa.  Mój tegoroczny Wielki Post to chyba najgorszy Post w moim wydaniu od dnia nawrócenia,  gdy tylko w miarę pojęłam czym jest ten czas i po co Kościół mi go daje.
  Cieszy Triduum Paschalne,  ta cała liturgia,  którą mogę przeżywać.....Wielkanoc wolę od Bożego Narodzenia,  dla mnie jest taka bardziej podniosła i dojrzała.  Cała pełnia chrześcijaństwa.










Hmmmm.....kopertówki,  które mam przyjemność oglądać w necie kryją w sobie tajemnice tylnej strony,  zawsze się zastanawiam jak dane dzieło zostało z tyłu wykończone.  A ja dzisiaj pokażę jak sobie radzę,  z tą mniej przyciągającą wzrok stroną.


4 komentarze:

Barbara pisze...

piękna kopertówka,uroku dodają koronki.pozdrawiam i życzę Tobie i Twojej rodzinie Świąt pełnych miłości,spokoju i wspaniałego przeżywania Zmartwychwstania Chrystusa.

annakatarzyna pisze...

Jelonko, czasem taki "kiepski post" przypomina nam, że nie jesteśmy doskonali, byśmy nie popadli w pychę. Niech tegoroczne Alleluja zabrzmi dla Ciebie bardzo radośnie! Serdecznie Ci tego życzę!

Karteczka kopertówka, jak wszystko, co wychodzi spod Twoich rączek, prześliczna!

rafija pisze...

w zupelnosci sie z Toba zgadzam- niby jeden przepis na kopetowke, a tyle wykonan...
ja bym sobie tez chetnie poogladala rozne koertowki dookola, w srodku i z tylu ;)
tym bardziej dziekuje za zdjecia.

pozwolisz, ze "sciagne" od CIebie teks modlitwy o zapal - oczywiscie podam link do Twojej strony!

Wesolych Swiat!

dagala pisze...

kopeertowka niesamowita. zastanawoiam sie jak sie udaje zlozyc idealnie, mi nie wyszlo i odpuscilam... jednak zamierzam powrocic do prob:) zastanawiam sie jak robisz ze szycie nie lapie przednich skrzydelek rowniez.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...