...modlitwa o zapał...

...Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

11 kwietnia 2011

185. Z przymrużeniem oka


Kartka świąteczna wykonanan na wyzwanie HopmArtu.
 Z przymrużeniem oka,  ale jest to kartka dla kogoś kto z Panem Bogiem żyje codziennie......i ta osoba wie dlaczego właśnie tak.
Wykonana na bazie papieru My Minds Eye - Jingle Bells,  kolejny raz możemy się przekonać,  że niektóre świąteczne papiery,  są uniwersalne.





5 komentarze:

Joasiunia:) pisze...

Ojejjjj:) Genialna jest hihi:) łooodka:D

Barbara pisze...

urocza...jajuszka przesłodkie :) i fajnie wyszedł stepmel z napisem na wstążce :)

oswojone hobby pisze...

wspaniała

Ewa pisze...

Cu-downa :)

dagetART pisze...

Rewelacyjne jaja. Karteczka z poczuciem humoru. Nie wspomne o tym ze doskonale dobralas kolory. Ach ja w tym roku nie zrobilam zadnej kartki Wielkanocnej i juz raczej nie dam rady... Twoje sa swietne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...