ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

26 marca 2011

177. Woman


W swojej pracy użyłam papier Miss Elizabeth's z zestawu Romance.....długo nie miałam pomysłu na czerń,  teraz już mam :)





Dobrej soboty i niedzieli Wam życzę i dziękuję za wszystkie zostawione tu słowa.

9 komentarze:

Anonimowy pisze...

Fantastyczna karteczka =]

Ewa pisze...

biel i czerń, a także pokrewne szarości - wszystko zawsze aktualne i ponadczasowe - śliczna karteczka :)

jola_zola pisze...

piękna praca... ja marzę o pracy na biało-czarnych papierach, tylko jeszcze takich nie mam, może polecisz mi jakąś fajną kolekcję takich papierów?
pozdrawiam:):):)

Mimowolne Zauroczenia pisze...

piękna kartka!

agea happiness pisze...

Fajna, stylowa karteczka. Właśnie dotarło do mnie, ze nigdy nie zrobiłam karteczki w takich właśnie kolorach, chyba czas to zmienić, pozdrawiam:)))

Malgodia pisze...

Jest KAPITALNA!

hania739 pisze...

Śliczna - wspaniale wykorzystałaś papiery:))

Joasiunia:) pisze...

Genialna jest!!! Ta Kobitka jest jakoś wycięta?:) Matko świetny efekt!:)

Montażownia.pl pisze...

Mi również się spodobała :) Piękne prace! Zapraszam na nasze pierwsze candy :) Pozdrawiam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...