...modlitwa o zapał...

...Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

2 marca 2011

164. Miłosny szept


Ślubny szept miłosny.....subtelny i jednocześnie wyraźny.
Kartka ślubna, wykonana na bazie perłowego papieru z zestawu DWCV The Luxury Stack Mat. Wszystkie drobne elementy: kwiatuszki, gałązki i serca wycina TA maszynka.




11 komentarze:

Noomiy pisze...

bardzo ładna karteczka! :) jaka rommantyczna :)

Tana pisze...

is very beautiful!!!i like your cards!

Malgodia pisze...

Ojej jaka ładna :)

Joasiunia:) pisze...

Rewelacyjna kartka!!!!!!!!!! Taką mogłabym dostać hihi:) Cudna! Uwielbiam turkusik!:)

lilka pisze...

Śliczna! Taka romantyczna.

5Star Digital Scrapbooking pisze...

I'd like to invite you to add your banner to our Digital Scrapbooking Topsite. It's free to sign up. Hope to see you there


Free Digital Scrapbooking

magda.matraszek pisze...

pięna jest ta kartka...delikatna,elegancka,tajemnicza... kolory magiczne!

dagetART pisze...

Magiczna karteczka, ma w sobie to cos co nie pozwala oderwac oczu.

Moniś-ka pisze...

Cudna kartka, bardzo podoba mi się taki zestaw kolorystyczny:)
Pozdrawiam ciepło:)

Matylda pisze...

Śliczna, super styl. A serca wycinane maszyną?

jelonkaa pisze...

Tak, maszyną :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...