...modlitwa o zapał...

...Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

1 grudnia 2010

125. Wycinanki


Świąteczne "wycinanki" z TEGO papieru.





8 komentarze:

Rybiooka pisze...

Papier cudny szkoda że za oceanem dostępny, Twoje kartki zamknięte w słowie TRADYCJA.
Bardzo mi się podobają a te przeszycia....

dagala pisze...

śliczne kartki;)

Janeczkowo pisze...

Naoglądałam się kartek świątecznych na różnych blogach, ale dla mnie Twoje są najpiękniejsze. Trafiłaś w mój gust. Podziwiam i pozdrawiam:)

Ludkasz pisze...

Piekne są:)

basja pisze...

cudności :)

Natka pisze...

Takie kartki świąteczna mi się też marzą! Również żałuję, że papier u nas niedostępny. gdyby zostały Ci jakieś ścinki, to zapraszam do mnie na wymiankę!

rachel pisze...

śliczne te karteczki!:)

joasiawisniewska pisze...

Piekne prace :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...