ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

15 marca 2010

49. Pierwsze urodzinki Wojtusia


Karteczka dla małego Wojtusia,  bratanka mojego M,  nie wiem jakie koligacje rodzinne tworzę ja z Wojtusiem,  może ktoś wie jak się taka relacja powinna nazywać?
Pastelowa,  cukierkowa,  delikatna wyszła.....taki właśnie jest mały roczny chłopiec :o)
Uszyłam ją z wielką frajdą,  wiedziałam że często będę korzystać z takiego dobrodziejstwa jak maszyna do szycia.
















3 komentarze:

mazionta pisze...

piękna karteczka!

mała beatka pisze...

Podoba mi się dobór kolorów na tej kartce. Żółty i taki błękitny kolorek :) Dla dzieciaczka odpowiednia :)

Daga pisze...

Super karteczka a ten chowany interes bardzo mi sie podba. Powiedz mi czy on jest calkowicie wyciagany czy ma jakas blokade?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...