ILONA WOLNIK

www.jelonkaa.pl
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

4 marca 2010

47. Chustecznik....


......na zamówienie,  wzór wybrała zamawiająca,  miałam z nim trochę kłopotu,  trudno było dopasować tło pudełka i cały wzór był trudny, była gimnastyka umysłu przy nim ;o)  Jestem z niego mało zadowolona.  Na szczęście osoba zamawiająca jest uradowana,  jej się bardzo podoba,  jest to prezent od niej dla mamy na 8 marca - na dzień kobiet i jej własne urodziny,  jako wdzięczność za podarowanie życia :o)


4 komentarze:

Katarina pisze...

Hej Ilonka. Ja tez jestem z Polski ale mieszkam w Szwecji.
Jakie piekne rzeczy robisz. Bardzo podoba mi sie twoj album nizej. Widze ze tak jak ja lubisz troche wszystkiego sprobowac ;) Pozdrawiam.

Peninia / Gosia pisze...

Piękny jest ten hustecznik :)

Peninia / Gosia pisze...

...no i jeszcze napisałm "chusteczniki" przez samo"h"...przepraszam...ech ta ortografia;)

Peninia / Gosia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...