...modlitwa o zapał...

...Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................



...............................................................................................................................................................................

29 stycznia 2010

35. Takie coś też się zdarza....

Nie tylko kartki kolorowe, ale też czasem trzeba wykreślić coś bardziej przyziemnego, ręcznie....tutaj studzienka kanalizacyjna (takie też codziennie mijacie, na drogach swoich miejscowości), niedokończona jest trochę na tych zdjęciach...no i niewyraźna bo bardzo głęboka noc już była gdy zdjęcia pstrykałam, prawdopodobnie, niektórzy na kolejny bok się przewracali wtedy w swym snie ;o)


3 komentarze:

kornelia pisze...

no nie powiem, żebyś mnie tu zagięła, haha!!!
ale boska niespodzianka!!!

tyle, ze ja nie przy studzienkach, ale też kreślę. no i od paru ładnych lat w komputerze.

ale żeby na blogu coś takiego?
super pomysł!


pozdrawiam :-)

Barbara pisze...

no,no...widzę koleżanka bardzo wszechstronna..od scrapbookingu po techniczne projekty..pozdrawiam ciepło :)

Anonimowy pisze...

A zatem poznajemy profesję autorki (MISTRZYNI) blogu lub zamiłowanie, czy też wykształcenie?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...